Mondhygiënisten in Nederland, aangesloten bij de NVM, zijn in groten getale aan hun pc gekluisterd tijdens het LIVE webinar dat wij voor onze opdrachtgever skge mochten verzorgen.
In de voorbereiding hielpen wij skge met het inhoudelijk ‘draaiboek’ in woord, beeld en geluid. De online kennissessie rondom klachtafhandeling werd ondersteund door een onlangs gepubliceerde podcast en film en werd vakkundig aan elkaar gepraat door moderator Jeroen. De inhoudelijke sprekers maakten uiteraard het verschil. Jiske Prinsen (directeur bij skge) samen met Anneke Hulshof en Margo van Weert (beide klachtenfunctionaris bij skge) namen de professionals uit de wereld van de mondhygiënisten mee in de wereld van mogelijke klachten en gaven hen tools, tips en voorbeelden hoe daar proactief mee om te gaan.
Ook aan de fysieke presentatie werd gedacht! Een mooie strakke (en demontabele) achtergrond werd ontworpen, geheel in de skge huisstijl. Hiermee is onze opdrachtgever nu en in de toekomst volledig voorbereid voor haar presentaties - online & offline.
12 september 2022
DOOR groeit vanuit haar ambitie in kennis, expertise en kwaliteit. Dat doen we niet alleen. Dat doen we in co-creatie met ondernemende collega-professionals. Samen zorgen we voor meerwaarde voor onze opdrachtgevers. Vanuit onze motivatie om organisaties en bedrijven te helpen om zakelijk succes te boeken. We gaan een alliantie aan met onze partner webmix voor webdevelopment. Met gebundelde krachten bieden we samen de meest optimale digitale oplossingen met de beste service.
De stevige basis van DOOR ligt bij strategische communicatievraagstukken. We helpen organisaties met ambities met hun positionering, naamsbekendheid, een hogere klant- en medewerkerstevredenheid en een betere aansluiting bij de doelgroep. Die expertise breiden we uit door co-creators uit ons netwerk te verbinden met ons bedrijf. Met onze jarenlange ervaring en brede netwerk van co-creators vertalen we communicatiestrategie naadloos naar verrassende oplossingen die bedrijven verder helpen. Online en offline.
In de wereld van webdevelopment en IT volgen ontwikkelingen zich razendsnel op. Bij DOOR sorteren we nu al voor op die steeds complexere digitale wereld. Webdevelopment beleggen we vanaf heden bij onze co-creator webbureau webmix. Onze collega’s van webmix zijn gespecialiseerd in de nieuwste online ontwikkelingen. Door deze alliantie garanderen we onze klant het beste uit beide werelden: gebruiksvriendelijke, goed vindbare en technisch hoogstaande websites die volledig aansluiten bij de organisatie- en communicatiedoelstellingen. webmix biedt klanten van DOOR 24/7 ondersteuning voor websites en digitale oplossingen.
webmix is trots op de samenwerking met DOOR. Joey Heuts, eigenaar webmix: “DOOR heeft gerenommeerde klanten met uitdagende web-gerelateerde vragen. Het is ontzettend mooi dat wij onze bijdrage op het gebied van webdevelopment mogen leveren en zo bijdragen aan een groter geheel”. Cliff Demandt, eigenaar webmix: “We zijn ontzettend trots dat we deze samenwerking zijn aangegaan met het strategisch communicatiebureau DOOR. We kijken er enorm naar uit om hun klanten te ontzorgen op online gebied.”
17 december 2020
Al ruim een jaar is DOOR de vaste communicatiepartner van DaCapo College. Tijdens de open dag konden toekomstige leerlingen bij ons kennismaken met wat je allemaal kan worden met de studierichting multimedia design.
Toekomstige leerlingen en hun ouders maakten een reis naar de toekomst. Want in de toekomst is alles mogelijk! Naar de ruimte, of popster zijn in een uitverkocht stadion. We richtten op school een audiovisuele hoek in, die sterk aansluit bij de belevingswereld van kinderen: foto’s en filmpjes op social media. In eerste instantie vonden ze dat best spannend: een green-screen, gefilmd worden met een echte camera en jezelf dan ook nog eens geprojecteerd zien op een groot scherm… Een interactieve activiteit waarbij zij op speelse wijze konden proeven aan het multimedia vak. Zo leveren wij vanuit onze passie een bijdrage aan het onderwijs in de regio.
Waarom we dit doen? Omdat we geloven in de verbinding tussen onderwijs en ondernemersveld. En natuurlijk omdat het ontzettend leuk is om een big smile op de gezichten van de kinderen (en hun ouders) te toveren!
21 februari 2020
Voor het tweede jaar zijn we samen met Maastricht Aachen Airport en Rabobank Westelijke Mijnstreek hoofdsponsor van Brilliant Business Awards. Een initiatief van Gemeente Beek, Gemeente Sittard-Geleen en Gemeente Stein om de beste MKB-ondernemers uit de Westelijke Mijnstreek in Zuid-Limburg volop in de schijnwerpers te zetten.
Brilliant Business Awards op 24 maart 2020
Deze avond staan de beste ondernemers uit de Westelijke Mijnstreek in de spotlight. Dit jaar vormt Maastricht Aachen Airport in Beek het decor voor de uitreiking van de Diamant (meest innovatieve ondernemer), Parel (meest klantgerichte ondernemer) en de Robijn (startende ondernemer)-awards.
Nomineer nu!
Ken je een ondernemer die in 2020 een plek in de schijnwerpers verdient? Of wil je jouw eigen onderneming in de prijzen laten vallen? Nomineer jouw onderneming of een andere onderneming dan nu voor de Parel, Diamant of Robijn! Nomineren kan nog tot en met 5 februari 2020 via de website www.brilliantbusiness.nl. De genomineerde bedrijven worden vanaf half februari bekendgemaakt via de website en social media.
Mooie erkenning
De winnende onderneming mag een jaar lang de titel ‘Winnaar Brilliant Business Award’ dragen en ontvangt naast een oorkonde een uniek beeld van een lokale kunstenaar. Voor een van de prijswinnaars van het eerste uur Bie Bijen Dierenartsen uit Beek was de Robijn Award destijds een mooie erkenning voor hun bedrijf: “Het geeft aan dat we op de goede weg zijn”, aldus dierenarts en eigenaresse Linda Bijen.
Sterke samenwerking
Brilliant Business Awards is een initiatief van de gemeenten Sittard-Geleen, Beek en Stein. DOOR accelerating your business, Maastricht Aachen Airport en Rabobank Zuid-Limburg West zijn als hoofdsponsor verbonden aan de Brilliant Business Awards.
Meer weten?
Kijk voor meer informatie over de prijzen, het nominatieproces en het evenement op www.brilliantbusiness.nl. Volg de Brilliant Business Awards ook via Facebook, Twitter en LinkedIn.
9 januari 2020
Deze week opende het DaCapo college de deuren van haar gloednieuwe locatie. Popelend stonden docenten en leerlingen te wachten tot ze hun nieuwe school binnen mochten. En wat is het prachtig geworden!
De voorbije week opende het DaCapo College de deuren van één van haar gloednieuwe VMBO-locaties. Popelend stonden docenten en leerlingen te wachten tot ze hun nieuwe school binnen mochten. En wat is het prachtig geworden!
Wij werden gevraagd om de nieuwe school strategisch op de kaart te zetten. Zodat DaCapo wordt gezien. Zo’n herpositionering begint binnen, met een verandering van gedrag en cultuur. Samen met alle medewerkers dachten we na over de nieuwe identiteit van deze onderwijsorganisatie waar VMBO, Praktijkonderwijs en Eerste Opvang Anderstaligen samen komen. DaCapo biedt passend onderwijs voor elk kind, dat werd de nieuwe richting. Dat uitgangspunt is nu terug te zien in de school, op de website en in de lesprogramma’s. Want bij DaCapo wordt elk kind gezien en op weg geholpen naar een mooie toekomst.
Bij een glasheldere positionering, een nieuw schoolgebouw en een sterke merkbelofte ‘DaCapo ziet elk kind!’ hoort natuurlijk ook een nieuwe uitstraling. We lieten ons inspireren door de organisatie, de mensen met hun ambitie en toewijding en natuurlijk ook de leerlingen die hier hun eerste stappen naar een veelbelovende toekomst zetten. Op de eerste schooldag presenteerden we de nieuwe huisstijl, die wordt doorgetrokken naar de hele DaCapo-organisatie.
Met heel veel plezier werken wij aan de in- en externe positionering van DaCapo. Binnenkort lees je alles over onze opdracht, samenwerking en resultaten die we samen hebben geboekt.
23 augustus 2019
Onze opdrachtgevers De Geschillencommissie (DGC) & Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijns Zorg (skge) zijn de twee partijen in het landschap van ‘toegang tot het recht’ waar klachten en geschillen binnen de zorg professioneel, laagdrempelig en met veel persoonlijke en rechtvaardige aandacht worden opgelost. Dé reden om samen de mouwen op te stropen en een duurzame dialoog op te starten rondom het thema klachten en geschillen in de zorg en de evaluatie op de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).
Strategie als basis en onze meerwaarde vanuit DOOR. Hèt duurzame vertrekpunt… en daarna met veel plezier hebben wij DGC en skge begeleid met het invulling geven van het kennis- en ervaringscongres als start van deze dialoog. Corona-gedwongen werd dit een online evenement waarin wij samen met onze co-creators hebben gezorgd voor inhoud en zichtbaarheid, relevant voor iedereen in Nederland met een groot hart voor de zorg. Samen met stevige kwartiermakers en Jeroen en Esther als gespreksleider op een uniek ‘virtual stage’ trapten we op 18 november 2021 af. Lees alles over dit onderscheidend initiatief in onderstaand nieuwsbericht vanuit ‘Samenwerken met hart voor de zorg’.
In het brede zorglandschap faciliteren Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg samen met De Geschillencommissie maar liefst 18 van de 41 wettelijke erkende commissies. Samen hebben wij meer dan 70 jaar ervaring in laagdrempelige klacht- en geschilafhandeling in Nederland. Wij focussen met name op het laagdrempelig en vroegtijdig oplossen van onvrede en klachten om geschillen te voorkomen. Hierbij staat de menselijke maat altijd centraal.
Wij nemen samen dan ook de uitdaging aan om kennis en ervaring - rondom het afhandelen van klachten en geschillen in de Zorg - te laten leiden tot normatieve professionalisering binnen de Zorg. We benaderen deze periode iedereen met een groot ‘kwaliteitshart voor de zorg’. We ‘spreken aan’ en ‘roepen op’ tot het duurzaam halen en brengen van kennis en kunde naar en voor elkaar.
Onze ervaring geven wij terug aan de samenleving met maar één doel, de zorg elke dag een stukje beter maken.
Ons gezamenlijk hoogtepunt - en daarmee het startschot van deze dialoog met weerwaarde - was hét online kennis- en ervaringscongres in samenwerking met een aantal toonaangevende kwartiermarkers op 18 november jl.
Tijdens dit online kennis- en ervaringscongres, rondom klachten en geschillen in de zorg, namen we je mee langs de thema’s - onderwijs, onafhankelijkheid, klantreis en de praktijk.
Wil je meer weten over dit nieuwsbericht, kijk dan hier.
Meer informatie over samenwerken met hart voor de zorg, vind je hier.
“We zullen moeten wennen aan werken en leven in de 1.5 meter maatschappij.” Aldus onze minister president Mark Rutte tijdens de tweewekelijkse persconferentie rondom Covid19 begin april.
Deze oproep vraagt om duidelijke communicatie met een positieve insteek, gericht op bewustwording en duurzaam veranderen van gedrag. Wij vinden het bij DOOR belangrijk hier direct op te anticiperen. Jongstleden maandag zijn we er direct aan begonnen… teamoverleg met maar één onderwerp ‘het samen creëren van 1.5 meter awareness’. Dat maakt het werken veilig voor iedereen; collega’s en bezoekers. Houding en gedragsverandering als objectief en daar is communicatie voor nodig gericht op ons voortdurend bewust blijven van het ‘nieuwe normaal’. We spelen met kleur; daarmee ondervindt de beschouwer positiviteit waar dat kan en een duidelijk ‘gedragssignaal’ waar dat moet. Aanzetten tot gewenst gedrag!
En ja… het is prachtig dat we het als team leuk vinden om twee keer per dag met een ‘doekje Dettol’ rond te lopen aan de hand van een heldere checklist en aan het einde van de werkdag het bureau ‘des(k)infected’ achter te laten. Het geeft jezelf en die ander een oprecht goed gevoel rondom gezamenlijke hygiëne!
24 april 2020
Terugblik naar vorige week vrijdag einde van de eerste volle werkweek in het nieuwe jaar. Toen verwelkomde Jeroen van der Burgt als dagvoorzitter een delegatie uit China met deze woorden op de nieuwjaarsreceptie van de ondernemersvereniging Bedrijven Sittard-Geleen.
Het doel van deze avond was kennismaken en verbindingen leggen tussen regionaal ondernemerschap en China. Jeroen: "Voor mij is het dan de uitdaging om twee verschillende werelden met elkaar te verbinden... ni hao of welkom... het is maar een verschil in taal." Tijdens een panelgesprek tussen de Chinese XinXin Wang (Confusius Institute), Luc Verburgh (Zuyd Hogeschool | Zuyd University of Applied Sciences), wethouder gemeente Sittard-Geleen Pieter Meekels, gedeputeerde Provincie Limburg Robert Housmans en voorzitter BSG Yvonne Salvino kwamen de mooie overeenkomsten aan het licht. Zowel in China als in Sittard-Geleen staan ondernemerscultuur, taal en kennis centraal.
Jeroen: "Ik kijk terug op een geslaagde avond, met in het bijzonder aandacht voor de Brilliant Business Awards. Houd hiervoor de website in de gaten!".
20 januari 2020
In het kader van de Week van de Veiligheid kregen we van gemeente Breda de opdracht om ondernemers van Breda te enthousiasmeren om ambassadeur te worden voor het initiatief Veilig Ondernemend Breda. Maandag was de landelijke aftrap van de Week van de Veiligheid. Tijdens een ontbijtsessie kregen zo’n 75 ondernemers uit Breda te horen hoe zij overvallen en cybercrime kunnen voorkomen.
Jeroen van DOOR was dagvoorzitter en leidde een paneldiscussie met de burgemeester van Breda Paul Depla, wethouder Greetje Bos, het CCV, de Politie en Xander Koppelmans, een ondernemer die zelf te maken kreeg met cyber-criminaliteit.
We kijken terug op een geslaagde ochtend. De oogst? Meer bewustwording en gedragsverandering rondom (online) veiligheid bij zowel gemeente al de ondernemers.
Ook op zoek naar een ervaren allround dagvoorzitter die het publiek activeert? Neem contact met ons op.
15 oktober 2019
Woensdag 10 juli is de 'Beleef Rotonde' geopend door wethouder Tim Weijers van de Gemeente Kerkrade, Marcel Hazen en Jeroen van der Burgt van ons bedrijf. Een feestelijk moment samen met stakeholders en lokale ondernemers.
De rotonde is vanuit de autoweg A76 één van de toegangsentrees naar Kerkrade. “Het is niet zomaar een design voor een rotonde, maar een communicatieve icoon voor de gemeente Kerkrade. Een punt waar je tijdens het langsrijden ervaart wat Kerkrade zoal te bieden heeft. Een plek die de trots van de gemeente, haar inwoners en ondernemers ademt. En dat is het bureau goed gelukt!“ , aldus wethouder Tim Weijers.
5 augustus 2019
Mondhygiënisten in Nederland, aangesloten bij de NVM, zijn in groten getale aan hun pc gekluisterd tijdens het LIVE webinar dat wij voor onze opdrachtgever skge mochten verzorgen.
In de voorbereiding hielpen wij skge met het inhoudelijk ‘draaiboek’ in woord, beeld en geluid. De online kennissessie rondom klachtafhandeling werd ondersteund door een onlangs gepubliceerde podcast en film en werd vakkundig aan elkaar gepraat door moderator Jeroen. De inhoudelijke sprekers maakten uiteraard het verschil. Jiske Prinsen (directeur bij skge) samen met Anneke Hulshof en Margo van Weert (beide klachtenfunctionaris bij skge) namen de professionals uit de wereld van de mondhygiënisten mee in de wereld van mogelijke klachten en gaven hen tools, tips en voorbeelden hoe daar proactief mee om te gaan.
Ook aan de fysieke presentatie werd gedacht! Een mooie strakke (en demontabele) achtergrond werd ontworpen, geheel in de skge huisstijl. Hiermee is onze opdrachtgever nu en in de toekomst volledig voorbereid voor haar presentaties - online & offline.
12 september 2022
Onze opdrachtgevers De Geschillencommissie (DGC) & Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijns Zorg (skge) zijn de twee partijen in het landschap van ‘toegang tot het recht’ waar klachten en geschillen binnen de zorg professioneel, laagdrempelig en met veel persoonlijke en rechtvaardige aandacht worden opgelost. Dé reden om samen de mouwen op te stropen en een duurzame dialoog op te starten rondom het thema klachten en geschillen in de zorg en de evaluatie op de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).
Strategie als basis en onze meerwaarde vanuit DOOR. Hèt duurzame vertrekpunt… en daarna met veel plezier hebben wij DGC en skge begeleid met het invulling geven van het kennis- en ervaringscongres als start van deze dialoog. Corona-gedwongen werd dit een online evenement waarin wij samen met onze co-creators hebben gezorgd voor inhoud en zichtbaarheid, relevant voor iedereen in Nederland met een groot hart voor de zorg. Samen met stevige kwartiermakers en Jeroen en Esther als gespreksleider op een uniek ‘virtual stage’ trapten we op 18 november 2021 af. Lees alles over dit onderscheidend initiatief in onderstaand nieuwsbericht vanuit ‘Samenwerken met hart voor de zorg’.
In het brede zorglandschap faciliteren Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg samen met De Geschillencommissie maar liefst 18 van de 41 wettelijke erkende commissies. Samen hebben wij meer dan 70 jaar ervaring in laagdrempelige klacht- en geschilafhandeling in Nederland. Wij focussen met name op het laagdrempelig en vroegtijdig oplossen van onvrede en klachten om geschillen te voorkomen. Hierbij staat de menselijke maat altijd centraal.
Wij nemen samen dan ook de uitdaging aan om kennis en ervaring - rondom het afhandelen van klachten en geschillen in de Zorg - te laten leiden tot normatieve professionalisering binnen de Zorg. We benaderen deze periode iedereen met een groot ‘kwaliteitshart voor de zorg’. We ‘spreken aan’ en ‘roepen op’ tot het duurzaam halen en brengen van kennis en kunde naar en voor elkaar.
Onze ervaring geven wij terug aan de samenleving met maar één doel, de zorg elke dag een stukje beter maken.
Ons gezamenlijk hoogtepunt - en daarmee het startschot van deze dialoog met weerwaarde - was hét online kennis- en ervaringscongres in samenwerking met een aantal toonaangevende kwartiermarkers op 18 november jl.
Tijdens dit online kennis- en ervaringscongres, rondom klachten en geschillen in de zorg, namen we je mee langs de thema’s - onderwijs, onafhankelijkheid, klantreis en de praktijk.
Wil je meer weten over dit nieuwsbericht, kijk dan hier.
Meer informatie over samenwerken met hart voor de zorg, vind je hier.
DOOR groeit vanuit haar ambitie in kennis, expertise en kwaliteit. Dat doen we niet alleen. Dat doen we in co-creatie met ondernemende collega-professionals. Samen zorgen we voor meerwaarde voor onze opdrachtgevers. Vanuit onze motivatie om organisaties en bedrijven te helpen om zakelijk succes te boeken. We gaan een alliantie aan met onze partner webmix voor webdevelopment. Met gebundelde krachten bieden we samen de meest optimale digitale oplossingen met de beste service.
De stevige basis van DOOR ligt bij strategische communicatievraagstukken. We helpen organisaties met ambities met hun positionering, naamsbekendheid, een hogere klant- en medewerkerstevredenheid en een betere aansluiting bij de doelgroep. Die expertise breiden we uit door co-creators uit ons netwerk te verbinden met ons bedrijf. Met onze jarenlange ervaring en brede netwerk van co-creators vertalen we communicatiestrategie naadloos naar verrassende oplossingen die bedrijven verder helpen. Online en offline.
In de wereld van webdevelopment en IT volgen ontwikkelingen zich razendsnel op. Bij DOOR sorteren we nu al voor op die steeds complexere digitale wereld. Webdevelopment beleggen we vanaf heden bij onze co-creator webbureau webmix. Onze collega’s van webmix zijn gespecialiseerd in de nieuwste online ontwikkelingen. Door deze alliantie garanderen we onze klant het beste uit beide werelden: gebruiksvriendelijke, goed vindbare en technisch hoogstaande websites die volledig aansluiten bij de organisatie- en communicatiedoelstellingen. webmix biedt klanten van DOOR 24/7 ondersteuning voor websites en digitale oplossingen.
webmix is trots op de samenwerking met DOOR. Joey Heuts, eigenaar webmix: “DOOR heeft gerenommeerde klanten met uitdagende web-gerelateerde vragen. Het is ontzettend mooi dat wij onze bijdrage op het gebied van webdevelopment mogen leveren en zo bijdragen aan een groter geheel”. Cliff Demandt, eigenaar webmix: “We zijn ontzettend trots dat we deze samenwerking zijn aangegaan met het strategisch communicatiebureau DOOR. We kijken er enorm naar uit om hun klanten te ontzorgen op online gebied.”
17 december 2020
“We zullen moeten wennen aan werken en leven in de 1.5 meter maatschappij.” Aldus onze minister president Mark Rutte tijdens de tweewekelijkse persconferentie rondom Covid19 begin april.
Deze oproep vraagt om duidelijke communicatie met een positieve insteek, gericht op bewustwording en duurzaam veranderen van gedrag. Wij vinden het bij DOOR belangrijk hier direct op te anticiperen. Jongstleden maandag zijn we er direct aan begonnen… teamoverleg met maar één onderwerp ‘het samen creëren van 1.5 meter awareness’. Dat maakt het werken veilig voor iedereen; collega’s en bezoekers. Houding en gedragsverandering als objectief en daar is communicatie voor nodig gericht op ons voortdurend bewust blijven van het ‘nieuwe normaal’. We spelen met kleur; daarmee ondervindt de beschouwer positiviteit waar dat kan en een duidelijk ‘gedragssignaal’ waar dat moet. Aanzetten tot gewenst gedrag!
En ja… het is prachtig dat we het als team leuk vinden om twee keer per dag met een ‘doekje Dettol’ rond te lopen aan de hand van een heldere checklist en aan het einde van de werkdag het bureau ‘des(k)infected’ achter te laten. Het geeft jezelf en die ander een oprecht goed gevoel rondom gezamenlijke hygiëne!
24 april 2020
Al ruim een jaar is DOOR de vaste communicatiepartner van DaCapo College. Tijdens de open dag konden toekomstige leerlingen bij ons kennismaken met wat je allemaal kan worden met de studierichting multimedia design.
Toekomstige leerlingen en hun ouders maakten een reis naar de toekomst. Want in de toekomst is alles mogelijk! Naar de ruimte, of popster zijn in een uitverkocht stadion. We richtten op school een audiovisuele hoek in, die sterk aansluit bij de belevingswereld van kinderen: foto’s en filmpjes op social media. In eerste instantie vonden ze dat best spannend: een green-screen, gefilmd worden met een echte camera en jezelf dan ook nog eens geprojecteerd zien op een groot scherm… Een interactieve activiteit waarbij zij op speelse wijze konden proeven aan het multimedia vak. Zo leveren wij vanuit onze passie een bijdrage aan het onderwijs in de regio.
Waarom we dit doen? Omdat we geloven in de verbinding tussen onderwijs en ondernemersveld. En natuurlijk omdat het ontzettend leuk is om een big smile op de gezichten van de kinderen (en hun ouders) te toveren!
21 februari 2020
Terugblik naar vorige week vrijdag einde van de eerste volle werkweek in het nieuwe jaar. Toen verwelkomde Jeroen van der Burgt als dagvoorzitter een delegatie uit China met deze woorden op de nieuwjaarsreceptie van de ondernemersvereniging Bedrijven Sittard-Geleen.
Het doel van deze avond was kennismaken en verbindingen leggen tussen regionaal ondernemerschap en China. Jeroen: "Voor mij is het dan de uitdaging om twee verschillende werelden met elkaar te verbinden... ni hao of welkom... het is maar een verschil in taal." Tijdens een panelgesprek tussen de Chinese XinXin Wang (Confusius Institute), Luc Verburgh (Zuyd Hogeschool | Zuyd University of Applied Sciences), wethouder gemeente Sittard-Geleen Pieter Meekels, gedeputeerde Provincie Limburg Robert Housmans en voorzitter BSG Yvonne Salvino kwamen de mooie overeenkomsten aan het licht. Zowel in China als in Sittard-Geleen staan ondernemerscultuur, taal en kennis centraal.
Jeroen: "Ik kijk terug op een geslaagde avond, met in het bijzonder aandacht voor de Brilliant Business Awards. Houd hiervoor de website in de gaten!".
20 januari 2020
Voor het tweede jaar zijn we samen met Maastricht Aachen Airport en Rabobank Westelijke Mijnstreek hoofdsponsor van Brilliant Business Awards. Een initiatief van Gemeente Beek, Gemeente Sittard-Geleen en Gemeente Stein om de beste MKB-ondernemers uit de Westelijke Mijnstreek in Zuid-Limburg volop in de schijnwerpers te zetten.
Brilliant Business Awards op 24 maart 2020
Deze avond staan de beste ondernemers uit de Westelijke Mijnstreek in de spotlight. Dit jaar vormt Maastricht Aachen Airport in Beek het decor voor de uitreiking van de Diamant (meest innovatieve ondernemer), Parel (meest klantgerichte ondernemer) en de Robijn (startende ondernemer)-awards.
Nomineer nu!
Ken je een ondernemer die in 2020 een plek in de schijnwerpers verdient? Of wil je jouw eigen onderneming in de prijzen laten vallen? Nomineer jouw onderneming of een andere onderneming dan nu voor de Parel, Diamant of Robijn! Nomineren kan nog tot en met 5 februari 2020 via de website www.brilliantbusiness.nl. De genomineerde bedrijven worden vanaf half februari bekendgemaakt via de website en social media.
Mooie erkenning
De winnende onderneming mag een jaar lang de titel ‘Winnaar Brilliant Business Award’ dragen en ontvangt naast een oorkonde een uniek beeld van een lokale kunstenaar. Voor een van de prijswinnaars van het eerste uur Bie Bijen Dierenartsen uit Beek was de Robijn Award destijds een mooie erkenning voor hun bedrijf: “Het geeft aan dat we op de goede weg zijn”, aldus dierenarts en eigenaresse Linda Bijen.
Sterke samenwerking
Brilliant Business Awards is een initiatief van de gemeenten Sittard-Geleen, Beek en Stein. DOOR accelerating your business, Maastricht Aachen Airport en Rabobank Zuid-Limburg West zijn als hoofdsponsor verbonden aan de Brilliant Business Awards.
Meer weten?
Kijk voor meer informatie over de prijzen, het nominatieproces en het evenement op www.brilliantbusiness.nl. Volg de Brilliant Business Awards ook via Facebook, Twitter en LinkedIn.
9 januari 2020
In het kader van de Week van de Veiligheid kregen we van gemeente Breda de opdracht om ondernemers van Breda te enthousiasmeren om ambassadeur te worden voor het initiatief Veilig Ondernemend Breda. Maandag was de landelijke aftrap van de Week van de Veiligheid. Tijdens een ontbijtsessie kregen zo’n 75 ondernemers uit Breda te horen hoe zij overvallen en cybercrime kunnen voorkomen.
Jeroen van DOOR was dagvoorzitter en leidde een paneldiscussie met de burgemeester van Breda Paul Depla, wethouder Greetje Bos, het CCV, de Politie en Xander Koppelmans, een ondernemer die zelf te maken kreeg met cyber-criminaliteit.
We kijken terug op een geslaagde ochtend. De oogst? Meer bewustwording en gedragsverandering rondom (online) veiligheid bij zowel gemeente al de ondernemers.
Ook op zoek naar een ervaren allround dagvoorzitter die het publiek activeert? Neem contact met ons op.
15 oktober 2019
Deze week opende het DaCapo college de deuren van haar gloednieuwe locatie. Popelend stonden docenten en leerlingen te wachten tot ze hun nieuwe school binnen mochten. En wat is het prachtig geworden!
De voorbije week opende het DaCapo College de deuren van één van haar gloednieuwe VMBO-locaties. Popelend stonden docenten en leerlingen te wachten tot ze hun nieuwe school binnen mochten. En wat is het prachtig geworden!
Wij werden gevraagd om de nieuwe school strategisch op de kaart te zetten. Zodat DaCapo wordt gezien. Zo’n herpositionering begint binnen, met een verandering van gedrag en cultuur. Samen met alle medewerkers dachten we na over de nieuwe identiteit van deze onderwijsorganisatie waar VMBO, Praktijkonderwijs en Eerste Opvang Anderstaligen samen komen. DaCapo biedt passend onderwijs voor elk kind, dat werd de nieuwe richting. Dat uitgangspunt is nu terug te zien in de school, op de website en in de lesprogramma’s. Want bij DaCapo wordt elk kind gezien en op weg geholpen naar een mooie toekomst.
Bij een glasheldere positionering, een nieuw schoolgebouw en een sterke merkbelofte ‘DaCapo ziet elk kind!’ hoort natuurlijk ook een nieuwe uitstraling. We lieten ons inspireren door de organisatie, de mensen met hun ambitie en toewijding en natuurlijk ook de leerlingen die hier hun eerste stappen naar een veelbelovende toekomst zetten. Op de eerste schooldag presenteerden we de nieuwe huisstijl, die wordt doorgetrokken naar de hele DaCapo-organisatie.
Met heel veel plezier werken wij aan de in- en externe positionering van DaCapo. Binnenkort lees je alles over onze opdracht, samenwerking en resultaten die we samen hebben geboekt.
23 augustus 2019
Woensdag 10 juli is de 'Beleef Rotonde' geopend door wethouder Tim Weijers van de Gemeente Kerkrade, Marcel Hazen en Jeroen van der Burgt van ons bedrijf. Een feestelijk moment samen met stakeholders en lokale ondernemers.
De rotonde is vanuit de autoweg A76 één van de toegangsentrees naar Kerkrade. “Het is niet zomaar een design voor een rotonde, maar een communicatieve icoon voor de gemeente Kerkrade. Een punt waar je tijdens het langsrijden ervaart wat Kerkrade zoal te bieden heeft. Een plek die de trots van de gemeente, haar inwoners en ondernemers ademt. En dat is het bureau goed gelukt!“ , aldus wethouder Tim Weijers.
5 augustus 2019